Jag kan knäppa dem!

2013-11-29 18:53:52
1 kommentarer
Minns ni det här inlägget? Att jag satte som mål att kunna komma i mina gamla jeans jag hade precis innan jag blev gravid? Tog fram de för skojs skull igår för att frestas lite och se hur nära jag var målet. Och ta mig satan! Jag fick på mig byxorna!! Liiite tajt runt midjan då jag får en sån där muffinskant runt linningen, så lite mera jobb innan de sitter som ett smäck!
 
Tre månaders jobb! Och jäklar vad skitig spegel vi har, helt hopplöst att ha spegel i hallen med en treårig kladdfingrad son i huset ;)
 
 
HELSIKE vad skitig spegel, nu måste jag gå och putsa rent den medsamma!!! Men, det är inte det ni skulle titta på, tada - jag får på mig de förbaskade jeansen! Vilken lycka!
 

Anna

Härligt!! :) kanske ska rota fram mina före Alma byxor också och prova, har faktiskt inte gjort det än. Väger bara 1 kg mer än mellan barnen, men kroppen är inte tillbaka!

2013-12-03 11:38:56



Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: