Fredagens invägning

2013-11-26 15:13:58
0 kommentarer
Jag väger ju mig på fredagar, men jag är alltid lite seg med att uppdatera resans gång här på bloggen. Förra veckan var katastrof rent sockerintagsmässigt. Theodor har sovit som en kratta de senaste veckorna och jag tröstar mig själv genom att trycka i mig allt sött jag kan hitta. Det beteendet måste slutas med! Den här veckan har hittills gått bra, har siktat in mig på att ha en exemplarisk vecka haha! Det innebär stadig frukost, bra mellanmål, bra portionsstorlekar och inget småätande av sötsaker.
 
Men förra veckans invägning blev såhär:
 
Startvikt: 98 kg
Dagens vikt: 75,2 kg
Total viktnedgång: 22,8 kg
Antal kilon kvar till inskrivningsvikten (73 kg): 2,2 kg
Antal kilon kvar till målvikten (65 kg): 10,2kg
 
Det innebär -0,2kg förgående vecka! Haha, gissa om jag skrattade ut högt när jag såg det lilla minuset på vågen trots moffandet. Nej, såna fasoner ska jag inte hålla på md, så nära min inskrivningsvikt nu!




Namn:
Kom ihŒg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: